Szállítás

KISZÁLLÍTÁS ÉS MEGRENDELÉS ÁTVÉTELE



SZÁLLÍTÁS HATÁRIDEJE

A termékek általános kiszállítási határideje 2-4 munkanap.
Kivételt képez ez alól, ha olyan terméket rendel, amelyek úgymond „Rendelhető“ státusú termékek vagy olyan rendelések melyek során egy terméket Szolgáltató azonnal biztosítani nem tud, mert nem áll rendelkezésére. Ebben az esetben a várható szállítási időpontról Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonon, Skype-on vagy e-mailben értesíteni fogja Önt.



KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

Szolgáltató köteles futárszolgálat útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató által megbízott futárszolgálat a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.

• Az adott munkanapon, a reggel 9 óráig leadott rendeléseket - amennyiben Szolgáltató raktárkészletében adott pillanatban megtalálható a termék - budapesti szállítási cím esetében, a reggel 9 órás összesítéstől számított 12-36 órán belül átadja a futárszolgálatnak, akik általában a következő nap reggel 9.00 és 17.00 közötti időintervallumban végzik a kiszállítást.
• Amennyiben Ön az adott nap reggel 9 órás összesítése után adja le megrendelését, úgy csak az azt következő munkanap reggel 9 órás időponttól számítva kezdődik meg a vállalt kiszállítási idő számítása.

A futárszolgálat a kiszállítás napján a reggeli órákban emailben tájékoztatja Önt a csomag kiszállításának várható időpontjáról. Amennyiben a szállítási időpont Önnek nem megfelelő, úgy a futárszolgálat által küldött emailben található futár telefonszámon egyeztessen a futárral egy Önnek megfelelő időpontról.
Figyelem! A Petnet webáruház adatvédelmi okok miatt NEM kapja meg a kiszállítást végző futár telefonszámát, így kizárólag a futárszolgálat által kiküldött email-ben szereplő adatok alapján a megrendelő tud egyeztetni a kiszállítást végző futárral!

Amennyiben az első és a második kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató 1. pontban meghatározott bankszámlaszámára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.
Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésékre a raktárában), Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot.

A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabodik.

Kiszállítás esetén ajánlott a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, és annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és hívja Ügyfélszolgálatunk a további teendőkről. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes.

Amennyiben Ön az átvételt követő 24 órán belül elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a írásban értesíteni ügyfélszolgálatunk, úgy a bekövetkezett károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.
Figyelem! A vásárlói visszaélések miatt a csomagolás során a csomagba tett árukról felvételt készítünk, hogy az esetleges reklamációk kellő bizonyító erejű fényképekkel is alátámaszthatóak legyenek. Amennyiben a felvételeken látható a reklamált termék, úgy a reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A szállításból vagy Szolgáltató hibájából eredő probléma esetén, a sérült elem cseréjét, vagy ha rossz termék lett elküldve, a megfelelő termékre történő cseréjét, Szolgáltató díjtalanul végzi.



A vállalt kiszállítási idő nem időgarantált szolgáltatás. A bár a futár minden esetben igyekszik a vevőnek megfelelő időintervallumban kiszállítani a csomagot, NEM garantálja a megrendelő által kért pontos időpontban történő kiszállítást. Ha Ön Budapesten időgarantált csomagkiszállítást kér azt felár ellenében, az ügyfélszolgálattal kell előre egyeztetnie, vidéken időgarantált szolgáltatást nem nyújtunk.



FONTOS TUDNIVALÓK A KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

• Ferplast termékek szállítási ideje az általánosan vállalt 2 napos szállítási időtől eltérhet, kérjük minden esetben egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal!
• 45cm hosszúság feletti fénycsövek, üvegakváriumok futárszolgálattal való kiszállítását Szolgáltató csak előzetes egyeztetést követően vállalja, egyéb esetben az ilyen jellegű termékeket Szolgáltató telephelyén személyesen tudja átvennie, vagy egyedi szállítását ügyfélszolgálatunkon kell kérnie.
• A feladásra szánt csomag súlya 36kg-ban maximalizált. Ez azt jelenti, hogy Ön egy kiszállításban kérhet akár két 15kgos kutyatápot, vagy két 18kgos kutyatápot, ugyanakkor egy 15kg és két 18kgos száraztápot Szolgáltató már nem egy csomagban heylez el (az európai uniós jogszabályok, a szállítómunkát végző dolgozók egészségügyi állapotának megőrzéséről szóló törvénykezése miatt, például ez vonatkozik a reptéri csomagok súlyhatárának megszabására is). Ezért a Szolgáltató fenntartja magának azon jogát, hogy az egy megrendelésben leadott, de a 36kg-ot meghaladó súlyú csomagokat az Önnel való egyeztetés után pótdíjazza. Ezen esetek általában 3 vagy több 15kgos száraztáp vagy nagymértű/nagysúlyú tófóliák, egyéb kertitavi felszerelések megrendelése esetén fordulnak elő.


SZEMÉLYES ÁTVÉTEL A SZOLGÁLTATÓ ÁTVÉTELI PONTJÁN
Személyes átvételre kizárólag Szolgáltatóval előre egyeztetett időpontban van lehetőség. Amikor megrendelése „Átvehető” státuszba kerül, - melyet személyes fiókjában is láthat – Szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot az átvételi időpont egyeztetése miatt. Ilyen esetben Ön a megrendelt termékeket személyesen veszi át a Szolgáltató 1182 Budapest, Cziffra György út 15/B szám alatt található átvételi pontján. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy emailen keresztül értesíti Önt. A személyes átvételre munkanapokon 10:00-18:00-ig van lehetőség.

Személyes átvétel esetén is kötelessége leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, sérült a termék, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és jelezze ezt a Szolgáltató munkatársának, aki helyben orvosolja az Ön problémájáti. Erre azért van szükség, hiszen a termék elszállítását Ön végzi saját felelősségére, saját szállítóeszközén, ezért a Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ön által végzett szállításból eredő sérülések, törések tekintetében. A számla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.



KISZÁLLÍTÁS DÍJA


Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (36kg csomagsúlyig):

0-10.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1.390 Ft

10-15.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 990 Ft

15-20.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 590 Ft

20.000 Ft feletti értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft



KISZÁLLÍTÁS DÍJA GLS CSOMAGPONTRA


Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (36kg csomagsúlyig):

0-10.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 790 Ft

10.000 Ft feletti értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft




FIZETÉSI MÓDOK



A kiszállított árú ellenértékét háromféle módon egyenlítheti ki:

• Kiszállításkor az áru átvétele előtt KÉSZPÉNZZEL fizethet a futárnak

• PayPal biztonságos rendszerén keresztül fizethet egyszerűen saját PayPal accountjával vagy BANKKÁRTYÁVAL (Kérjük, hogy a megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel! Minimális angol nyelvtudás szükséges, amennyiben segítséget kér, ügyfélszolgálatunk a rendelkezésére áll!)

• Előre történő BANKI ÁTUTALÁSSAL (Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel!)

 Bankkártyás fizetés vagy előre történő utalás esetén, amennyiben a kiszállított áru értéke kisebb, mint a megrendeléskor fizetett összeg (pl. valamelyik tételt nem tudtuk biztosítani és erről ügyfélszolgálatunk egyeztett Önnel), úgy azt visszautaljuk Önnek.