Elérhetőségek



A PETNET.HU webáruház üzemeltetője a PETNET Kft.


Átvételi Pontunk címe: 1186, Budapest, Besence utca 1, (Bordó épület)
(Átvételi pontunk pillanatnyilag zárva tart.)

Figyelem!
A PETNET webáruház NEM tart nyitva hétvégenként, akkor sem ha hivatalosan ünnepnapot kell  ledolgozni. Ezen napokon leltározunk! Csomagátvételre így nincs lehetőség, és ebből adódóan hétvégenként nem vesszük fel a telefont sem!



A PETNET.HU webáruházat üzemeltető Petnet Kft cégadatai:

Adószám: 13926856-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-880267

Bejegyző hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank: 12020304-01580159-00100006

Webáruház NAIH Szám: NAIH-69499/2013.

Hirlevél NAIH Szám: NAIH-70068/2013.


Képviselő: Kónya Krisztián

Állatorvos: Dr. Molnár Zsolt


Ügyfélszolgálat elérhetősége:

E-mail: info[kukac]petnet.hu



Telefonos Ügyfélszolgálat nyitvatartása: Telefonos Ügyfélszolgálatunk pillanatnyilag zárva tart!
Hétköznap: 10.00 - 16.00
Szombaton: Zárva
Vasárnap: Zárva

Átvételi pont nyitvatartása:
 Átvételi pontunk pillanatnyilag zárva tart!
Hétköznap: 10.00 - 17.30

Szombaton: Zárva

Vasárnap: Zárva



Állatorvos:

Hétköznap: 11.00 - 13.00




Elállási Jog gyakorlása:
Kérjük, amenyiben Elállási jogát szeretné gyakorolni (pl.: nincs szüksége egy termékre és visszahozná azt), úgy azt minden esetben írásban az alábbi e-mail címünkre megküldött üzenetben tegye meg. A rögzített írásos bejelentéssel elkerülhetőek a félreértések és az ebből adódó további problémák.

E-mail: info[kukac]petnet.hu

Ha Ön elállási jogával él, kérjük levelében adja meg bankszámlaszámát is, hogy a termék vagy termékek visszaküldését követő legrövidebb időn belül megtörténjen a vételár visszautalása az Ön részére. Elállási jog gyakorlása során –felhasználói visszaélések miatt– a készpénzes kifizetés akkor sem lehetséges, ha a terméket vagy termékeket személyesen hozza vissza telephelyünkre, ezen esetben is a vételár visszafizetése az Ön bankszámlájára átutalással történik.

Figyelem! A Petnet székhelye NEM átvételi pont, hanem csak bejegyzett Székhely! Kérjük NE küldjön csomagot a székhelyünkre, mert azt nem tudjuk átvenni, köszönjük.


Panaszkezelés:
Amennyiben Panasszal szeretne élni (pl.: a kiszállítás során megsérült egy termék) úgy kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, egyeztessen ügyintézőnkkel és kövesse az utasításait. Amennyiben lehetséges ügyintézőnk azonnal megkezdi panasza okának elhárítását, de amennyiben szükségesnek látja kérheti Önt írásos –e-mailben történő– bejelentésre, fotók becsatolására is, kérkük ekkor is –az Ön rédekében– legyen segítségünkre.

Amennyiben csomagja hiányosan érkezik meg és emiatt él panasszal, ügyintézőnk azonnal megkezdi panaszának kivizsgálását. Ugyanakkor tájékoztatjuk, hogy az összekészítést és a csomagolást kamerarendszer rögzíti, valamint feladáskor rögzítésre kerül a csomag súlya is. Amennyiben a csomagjából kollégánk ténylegesen kihagyott egy terméket, úgy azt a Petnet a lehető legrövidebb időn belül –szállítási költség felszámítása nélkül– megküldi Önnek.

Kérjük, hogy problémáival, észrevételeivel forduljon hozzánk bizalommal!


Tisztelettel:

a PETNET egész csapata