Gyakran ismételt kérdések
- Személyesen vásárolhatok Nálatok?
- A PETNET budapesti telephelyű?
- Hány nap a kiszállítás?
- Lehet-e kártyával fizetni?
Személyesen vásárolhatok Nálatok?
Jelenleg kizárólag azon megrendelések átvételét tesszük lehetővé mely törékeny árút tartalmaz(pl. akváriumok, terráriumok vagy nagyméretű kutya szállító boxok).
A PETNET budapesti telephelyű?
Igen, a PETNET webáruház budapesti telephelyű. Telephelyünk a 1186, Budapest, Besence utca 1, (Bordó épület) szám alatt található.
Hány nap a kiszállítás?
Termékeinket raktárról 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk Önnek. Amennyiben egy termék raktárunkban nem elérhető, ill. beszállítói készlethiány miatt aktuálisan nem lehetséges úgy ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Lehet-e kártyával fizetni?
A weboldalon leadott rendeléseknél igen, a Barion fizetési módot választva. Személyes átvétel esetén csak az előre utalással kifizetett vagy a telephelyünkön készpénzben kiegyenlített számlájú megrendelések átvételére van lehetőség.
Információk

Kiszállítás és Termékek átvétele
- KISZÁLLÍTÁS ÉS TERMÉK ÁTVÉTELE
8.1.1 Szállítás határideje
A termékek kiszállítási határideje 2-4 munkanapon.
Kivételt képez ez alól, ha olyan terméket rendel, amelyek úgymond „RENDELHETŐ“ státusú termékek vagy olyan rendelések melyek során egy terméket Szolgáltató azonnal biztosítani nem tud, mert nem áll rendelkezésére. Ebben az esetben a várható szállítási időpontról Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonon vagy e-mailben értesíteni fogja Önt.
8.1.2 Kiszállítás módja
A megrendelt áru átvételét az alábbi két lehetőség közül választhatja ki áruházunkban:
8.2.1. Kiszállítás futárszolgálattal
Szolgáltat köteles futárszolgálat útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül e-mail vagy telefon útján felveszi Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.
- Az adott munkanapon, a reggel 9 óráig leadott rendeléseket - amennyiben Szolgáltató raktárkészletében adott pillanatban megtalálható a termék - budapesti szállítási cím esetében, a reggel 9 órás összesítéstől számított 12-36 órán belül átadja a futárszolgálatnak, akik következő nap reggel 9 és 18 óra között végzik a kiszállítást.
- Amennyiben Ön az adott nap reggel 9 órás összesítése után adja le megrendelését, úgy csak az azt következő munkanap reggel 9 órás időponttól számítva kezdődik meg a vállalt kiszállítási idő számítása.
Ha Ön az adott nap nem tudja átvenni a csomagját, a futárszolgálat a következő munkanap ismételten megkísérli a kézbesítést. A Szolgáltató emailben tájékoztatja Önt a csomag futárnak történő átadásáról. Ebben az esetben a csomag kézbesítésére, az értesítést követő munkanapon kerül sor. Amennyiben a szállítási idő nem tartható be, a Szolgáltató telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot és egy mind a két fél számára megfelelő szállítási időpont egyeztetésére kerül sor. Amennyiben a 2. kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató 1. pontban meghatározott bankszámlaszámára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.
Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésékre a raktárában), Szolgáltató ügyfélszolgálata felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabodik.
Kiszállítás esetén Ön köteles a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz), NE vegye át a csomagot és azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és a csomagot visszaszállítani a Szolgáltatónak. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes. A sérülés miatt át nem vett csomagokról kérjük írásban e-mail útján értesítse a szolgáltatót is, amennyiben megteheti kérjük fotót is mellékeljen a sérült csomagról!
Magyar Posta szolgáltatóval kiküldött -szállítás közben megsérült- csomag átvétele esetén Önnek a sérült csomagot vissza kell vinnie a Magyar Posta helyi kirendeltségére 24 órán belül, ahol kárjegyzőkönyvet kell felvetetnie két példányban. Ehhez kérje a Jegyzőkönyv "kézbesítés után" adatlapot. Az adatlap alján kérjük X-elje be a következőt: A küldeményt XXX Ft kártérítési igénnyel átvettem. (XXX helyére a sérült csomag értékét kell beírja). A jegyzőköny egy példánya Önt illeti, melynek másolatát küldje meg részünkre a bejelentést követően e-mailben. Ügyfélszolgálatunk csak ezt köbetően tud kárigényével foglalkozni!
Amennyiben csomagja nem sérült úgy vegye azt át, majd ezt követően ellenőrizze le annak tartalmát. A csomag tartalmának leellenőrzését kérjük azonnal végezze el, ugyanis amennyiben a csomag tartalmában hiányosságot vagy sérülést talál, úgy Önnek 24 óra áll a rendelkezésére, hogy bejelentse azt a Szolgáltatónak.
Amennyiben Ön elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a Szolgáltatót -az átvételt követő 24 órán belül- írásban értesíteni, úgy a bekövetkező károkért a Szolgáltatót NEM terheli felelősség.
A szállításból vagy Szolgáltató hibájából eredő probléma esetén, a sérült elem cseréjét, vagy ha rossz termék lett elküldve, a megfelelő termékre történő cseréjét, Szolgáltató díjtalanul végzi.
FONTOS TUDNIVALÓK A KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN
- Ferplast termékek szállítási ideje az általánosan vállalt 2-4 napos szállítási időtől eltérhet, kérjük minden esetben egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal!
- 45cm hosszúság feletti fénycsövek, üvegakváriumok futárszolgálattal való kiszállítását Szolgáltató csak előzetes egyeztetést követően –felár megfizetése ellenében– vállalja, egyéb esetben az ilyen jellegű termékeket Szolgáltató telephelyén személyesen tudja átvennie, vagy egyedi szállítását ügyfélszolgálatunkon kell kérnie.
- A feladásra szánt csomag súlya 36kg-ban maximalizált. Ez azt jelenti, hogy Ön egy kiszállításban kérhet akár két 15kgos kutyatápot, vagy két 18kgos kutyatápot, ugyanakkor egy 15kg és két 18kgos száraztápot Szolgáltató már nem egy csomagban heylez el (az európai uniós jogszabályok, a szállítómunkát végző dolgozók egészségügyi állapotának megőrzéséről szóló törvénykezése miatt, például ez vonatkozik a reptéri csomagok súlyhatárának megszabására is).Ezért a Szolgáltató fenntartja magának azon jogát, hogy az egy megrendelésben leadott, de a 36kg-ot meghaladó súlyú csomagokat az Önnel való egyeztetés után pótdíjazza. Ezen esetek általában 3 vagy több 15kgos száraztáp vagy nagymértű/nagysúlyú tófóliák, egyéb kertitavi felszerelések megrendelése esetén fordulnak elő.
8.2.2. Személyes átvétel Szolgáltató átvételi pontján
Személyes átvételre kizárólag Szolgáltatóval előre egyeztetett időpontban van lehetőség. Amikor megrendelése „ÁTVEHETŐ” státuszba kerül, - melyet személyes fiókjában is láthat – Szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot az átvételi időpont egyeztetése miatt. Ilyen esetben Ön a megrendelt termékeket személyesen veszi át a Szolgáltató 1186, Budapest, Besence utca 1, (Bordó épület) szám alatt található átvételi pontján. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy emailen keresztül értesíti Önt. A személyes átvételre munkanapokon 10:00-17:00-ig van lehetőség.
Személyes átvétel esetén is kötelessége leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, sérült a termék, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és jelezze ezt a Szolgáltató munkatársának, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni. Erre azért van szükség, hiszen a termék elszállítását Ön végzi saját felelősségére, saját szállítóeszközén, ezért a Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ön által végzett szállításból eredő sérülések, törések tekintetében. A végszámla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.
8.3 Kiszállítás díja
KISZÁLLÍTÁS DÍJA GLS HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL
Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (32kg csomagsúlyig):
0-9.999 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1490 Ft
10.000-12.999 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1190 Ft
13.000-15.999 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 590 Ft
16.000 Ft feletti értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft
KISZÁLLÍTÁS DÍJA GLS CSOMAGPONTRA
Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (18kg csomagsúlyig):
0-10.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1190 Ft
10.000 Ft feletti értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft
KISZÁLLÍTÁS DÍJA POSTACSOMAG HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL (POSTÁN MARADÁS OPCIÓVAL)
Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (18kg(!) csomagsúlyig):
0-9.999 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1690 Ft
10.000-12.999 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1390 Ft
13.000-15.999 Ft feletti értékű termékcsomag megrendelése esetén: 990 Ft
16.000 Ft feletti értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft
KISZÁLLÍTÁS DÍJA POSTAPONTRA ÉS POSTA CSOMAGAUTOMATÁBA
Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (18kg(!) csomagsúlyig):
0-9.999 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1190 Ft
10.000 Ft feletti értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft
TÖRÉKENY ÁRÚ KISZÁLLÍTÁS DÍJA MAGYAR POSTÁVAL
Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (30kg csomagsúlyig, a renelés összegétől függetlenül):
A MEGNÖVEKEDETT REKLAMÁCIÓK SZÁMA MIATT SZÜNETEL
Törékeny árú vásárlása esetén, minden esetben érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy az adott termék szállítható-e (pl. 45cm vagy hosszabb fénycsövek kiszállítását nem vállalja a futárszolgálat).